Varmaste maj-dagen någonsin

Ja, det sägs vara det i alla fall och de hade varnat för 40 grader idag, men har bara legat runt 35-37 grader.. Dessutom har det legat som ett tunt lager dis på himlen så det har känts som man varit i en bastu. Hoppade över konversationsklassen idag och istället gick  jag, Marije och Kimley till stranden. Svetten bara rann när man låg ner, så det var skönt att vattnet svalkade en del. De andra gick hem efter en stund, men jag stannade kvar och pluggade lite innan jag med gick hem. Unnade mig en svalkande glass på hemvägen! 

Ikväll ska jag försöka vara uppe sent så att man är trött tills imorgon och kan gå och lägga sig tidigt för att gå upp fredag natt och ta bussen till Granada! Ska underhålla mig med bland annat att göra bananpannkakor hade jag tänkt! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0