Tapas middag i El Barrio

Både igår tisdag och idag har gått jättefort kännsdet som! Igår efter skolan gick jag till stranden. Hade förberett på morgonen en god tonfisk och avokado smörgås som skulle med til stranden, men den blev kvar i kylskåpet... 
Imorse fick jag med mig smörgåsen, men glömde ta fram fisk ur fryset.. Vet inte vad som har hänt med mitt minne sedan jag kom hit ner... 

Den andra svenska Emma åker hem redan på fredag, så ikväll var vi ute och åt lite middag på ett tapas ställe i El Barrio, gamla stadsdelen. Trevligt var det men tråkigt när vänner börjar åka hem. Är väl dock lite van från året på Mallorca. Jag Marije Kimley och deras vän från Holland fortsatte med lite lugn efterfest i lägenheten! Börjar ju trots allt 12.15 imorgon, ändrat schema igen..suck..






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0