Slutet på en het helg

Ännu en dag med 28-30 grader och det tar lite på energin när det är så varmt. Vi hade en liten slö förmiddag och träffades ett gäng vid 12 för att ta tramen til en annan strand. Hade med mig ett parasoll men det var trasigt och gick inte att sätta ner i marken helt stadigt, men skönt att kunna ha ansiktet lite i skuggan i alla fall. Nu när vi var varit på stranden ett antal gånger börjar det bli lite långtråkigt.. så synd för oss... så vi ska köpa strandtennis så vi har något att roa oss med. Det går bra med bok eller plugg ett tag, men sedan blir det lite drygt att bara ligga ner.
Jag, Emma och Marije stannade bara till strax innan 16 innan vi åkte tillbaka och köpte glass. Dagens höjdpunkt! Kom på på vägen hem att jag glömt parasollet där vi åt glass, men det finns ett till hemma och dessutom var det ju sönder så någon annan blir säkert glad för det. 
En annan rolig grej är att jag och Marije har bokat bussbiljetter till Granada om två veckor!!! Den ligger söder ut och in i landet, ca fem timmar med buss men vi åker nattbuss så förhoppningsvis kan man sova lite. Alla som jag pratat med angående Granada säger att det är hur fint som helst, så det ska bli roligt att besöka!
 
Imorgon är det tillbaka till verkligheten och för mig blir det nog i alla fall två dagar strand-vila. Ska leta bikini och storhandla. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0