På återseende

Efter tre timmar sömn inatt (imorse) så klev jag upp för frukost. Pappan och sonen satt framför tvn samtidigt som jag åt så vi småpratade en del. Tog en dusch och packade iordning mina saker för att vid tolvtiden lämna lägenheten. Under hela dagen har jag bara vandrat runt själv i Palma, lite nostagliskt sådär. Tog en kaffe på ett café och gjorde lite läxor, ätit jamón serrano baguette och frozen yoghurt, tittat runt i lite affärer och slöat framför katedralen och i den stora parken. Gick mot bussen strax efter 16 och då träffade jag den spanska tjejen som bodde i lägenheten med, så vi pratade en stund innan våra bussar kom. Känns som att jag på denna helgen har pratat mer spanska än vad jag gjort på åtta veckor i Alicante... 
 
Helgen har generellt sätt varit toppen och så roligt gå runt i Palma igen och så klart att träffa Ania, känns som att jag aldrig lämnat Palma. Samtidigt kändes det bra att komma tillbaka till Alicante igen och imorgon börjar näst sista veckan i skolan och det känns bra det med.
 
För er som undrar varför jag inte har skrivit någon om min värdfamilj, så är det för att det inte finns något att skriva om.. Jag träffade dem aldrig, vilket jag är lite besviken över...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0