Lördag 30 maj

Imorse gick jag iväg till lördagsmarknaden, sista gången för mig. Tänk om det fanns mer av sådana här regelbundna marknader i Sverige!! Denna veckan har jag hand om att städa köket, så det blev en storstädning där när jag kom hem. Efter lunch gick jag till Gran Vía, shopping centret med bland annat Primark, i förhoppning att det skulle finnas något fint. Men köpte mest trosor.. En t-shirt och tröja fick också följa med hem. 
Resten av eftermiddag har jag vara slöat, läst mycket och min andra spanska bok är snart utläst. Visst, går det långsammare att läsa på spanska men det går lättare och lättare och ska nog gå förbi bokaffären och köpa på mig lite hem... 

Vi hade ju pratat om att gå ut ikväll och jag hade sett fram emot det, för har typ aldrig varit ute här. Men mina rumskompisar backade ur och sedan var det tänkt att jag skulle ut med ett par andra, men det slutade med att vi nu sitter hos en och tittar på någon dålig film.. Inte riktigt vad jag hoppats på, men vill inte riktigt gå ner själv till centrum... 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0