För jag har tagit studenten!

Då var sista dagen i skolan avklarad efter 10 hela veckor och 5 timmar varje dag. Det känns skönt, men så klart lite tråkigt att lämna denna dagliga rutinen, klasskompisarna och lärarna. Sista fyra veckorna har vi haft en jättebra lärare. Direkt efter skolan gick vi ett gäng till stranden, sista gången för mig. Vi bara slappade, lyssnade på musik, badade och bara njöt. Att hänga på stranden med vänner, musik, mat och dricka är ju en vana man kommer sakna mycket. Att det fortfarande var varmt när jag gick vid halv sex gör ju att man inte kommer sakna detta mindre. Hoppas hoppas på en bra sommar så att man kanske kan göra något liknande i Sverige. 

Packade klart näst in till allt och det blir tajt... Åt lite och gjorde iordning mig för att träffa ett gäng vid 22. Vi satte oss på en bar och gick senare vidare till en tapasbar. Tanken var frpn början att möta upp de vi träffade förra helgen när jag och Anna dansade loss, men Anna har varit lite krasslig i veckan så hon fick hem och hon var den enda som hade internet så jag kunde inte kontakta han för att mötas upp... 
Efter tapas gick vi vidare för att dansa lite, sådär bra musik men trevligt ändå. När svenska Calle gick hem vid 2 gjorde jag det med faktiskt. De andra i den gruppen är inte riktigt min stil och så, så valde att gå hem istället. Så det blev en liten uppvärmning för kommande sista kväll! 

Roligt att det står att jag har fått A på slutprovet, vilket slutprov? Har intr gjort något! Haha! Men det set ju bra ut för CSN i alla fall 
Våra klossar som tapasen låg på och Tomas från Belgien 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0