Torsdag-Fredag vecka 17

Slutet av denna veckan har gått så himla fort och helt plötsligt är det söndag idag och skola igen imorgon. 
Torsdag kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde så kan absolut inte ha varit något märkvärdigt. Tror att jag gick till stranden efter skolan och mötte upp Emma och Marije och kanske kom det några fler. Bra minne!
 
Efter skolan i fredags så gick jag hem, åt lunch och sedan gick jag och Marije iväg för att hitta en födelsedags present till en tysk tjej, Tanita, som vi var hos på kalas under fredags kvällen. Det var en trevlig kväll! Vi var runt 10 och runt midnatt gick jag och Marije hem för att vara utvilade inför lördagens äventyr, som jag berättar mer om i ett eget inlägg. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0