Sooool

Åh vaknade till solsken och blå himmel imorse. Temperaturen har varit högre idag med, men fortfarande blåser det en del. Innan jag gick till skolan förberedde jag middagen. Broccoli och sparris paj! Dock hade jag inget bakpulver till degen och kanske den största anledning till att just degen intr blev helt bakt runt om utan bara på kanterna. Men supergod var den! 
Efter skolan mötte jag upp svenska Erik och vi gick på present jakt inför Marijes födelsedag imorgon. Hittade lite små roliga grejer. I övrigt lugn kväll och ska nog sätta på en film här strax. 

Alkoholen här nere är ju så sjukt billig och fattar inte hur det kan vara så egentligen. En vinflaska 1 euro liksom, sedan kanske det inte är toppen vin men fortfarande alkoholhaltig. Annat exempel dessa vodka flaskor 1liter 15.99 euro =150 kr typ. Kostar nog lite mer hemma....
Köpte skolans cafés motsvarighet till vår kanelbulle. God var den i alla fall! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0