Sol, vind och vatten!

Kvällen igår var toppen. Vi stannade hos ett par andra fram till 1 och sedan gick de flesta vidare. Först till ett litet dansställe för att dansa av oss lite. Åh vad jag har saknat det, så kul!! Sedan satte vi oss för en drink på en liten bar, lite mer dans på ett ställe och sedan var klockan strax efter 3 och vi kände oss nöjda för att gå hemåt. 
Vi var i området El Barrio som har massa små barer och restauranger. Jättetrevligt, mycket folk och gillar man inte stället kan man gå 20 meter längre och hitta något nytt som passar. 
 
Gick upp strax innan 10 imorse och då var det lite mulet sådär.. Gick ändå mot stranden vid 12 för att möta upp några och ju mer klockan gick ju mer sprack det upp och blev varmt och soligt. Har nog legat på runt 23 grader. Jag och Frankie lämnade vid 14 för att möta upp en tjej från konversations klassen för lite lunch. Vi åt på 100 montaditos som även finns i Palma. Tapas aktigt med små baguetter med all möjlig fyllning som man kan välja på. På söndagar och onsdagar kostar (i princip allt) allt bara 1 euro. Blev glass till efterrätt och vi satte oss vid hamnen och njöt i solen. 
 
Resten av eftermiddagen och kvällen har det inte hänt så mycket och sitter nu och tittar på när Frankie packar inför hemfärd imorgon, alltid lika tråkigt när någon lämnar...
 
Bild från igår. Kaite (Tyskland), Zahra (Tyskland), Jag, Tanita (Tyskland) Frankie (Skottland)
 
Dagens lunch

Jag, Frankie (Skottland), Jaeyun (Korea)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0