Slutet gott, allting gått

Åh, denna helgen har gått så himla fort. Tror det beror på att vi har haft fullt upp och så himla skoj! 
Idag var det tänkt att vi skulle iväg till en annan större strand, dit vi gick till i tisdags. Men det var väldigt mulet när vi vaknade imors, så vi ändrade planen och möttes upp för en kaffe bid 12 inna vi gick till vår strand här. Det som är så intressant är att vädret här kan ändras väldigt fort, så från en himmel tänkt av moln övergick det till en himmel med sol och näst intill inga moln!! 
Blev även ett dopp och vatten temperaturen börjat stiga nu. Runt 16 började det molna på igen så vi började gå hemåt, via glass café och skoaffär. Där inne hittade jag de klassiska Mallorca sandalerna som jag provade en miljon gånger och olika modeller på Mallorca i hopp om att de skulle passa men mina fötter gillade inga av dem, förutom dessa jag provade idag. Helt magiskt! Dock hade jag inte pengar som räckte, så fick gå hem och sedan tillbaka! Då hade stora grå moln dykt upp och mullret började höras och sedan kom ösregnet.. Men vad gör man inte för ett par skor? Dränkt som en katt kom jag äntligen hem igen, men glad över mina skor och denna helgen! 

Sandalerna, marinblå





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0