Skoltrött...

Efter denna veckan så har jag varit här redan halva tiden... Fem veckor har gått, fem veckor kvarstår... Kännslan nu är så klart att jag inte vill lämna. Man har gjort sig hemmastadd här, känner till områdena, hittar i mataffären, byggt upp en kompiskrets och ser sig omkring utanför centrum när tids finnes. 
Sedan var det ju det där med att man ska gå i skolan fem timmar om dagen. Som vilken skola som helst så finns det roliga dagar och tråkiga dagar. Idag var en dag som jag redan imorse kände att nej inte skola idag... Tog mig igenom de två första grammatik lektionerna, men sedan sa det stopp. Motivationen var i botten och stanna ytterligare två timmar var inte ens något alternativ. Istället lockade en lunch med Marije och Emma och sedan stranden betydligt mer!!! Var lite molnigt men efter lunchen försvann molen och vi kunde njuta av blå himmel, sol och kallt men klart vatten !!! Jag hade inte varit på stranden sedan i söndags, så var skönt att få koppla av och få lite färg. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0