Onsdag 22 April

Planen var att gå till stranden direkt efter skolan, men redan imorse så regnade det så det blev ändrade planer. Sedan var planen att jag skulle åka till Primark direkt efter skolan, men glömde mitt VISA kort hemma och kände inte för att gå hem och hämta och sedan tillbaka in till bussen...
Så gick hem efter skolan och efter lite dötid tog jag en liten promenad. Hade sett att det skulle finnas ett Lidl inte långt från oss så dit bar det av. 
Jag gillar Mercadona som är det spanska ICA, men Lidl har lite mer internationella varor och varor som vi är mer vana vid hemma. Fick med mig hem frysen lax i mindre bitar, vilket Mercadona inte har och sedan gillar jag även deras bröd sortiment. De hade till och med falukorv med helt okej Emma-godkänd kötthalt, så kanske blir en sväg tillbaka nästa vecka. 
 
Resten av kvällen har varit lugn och det var bara jag och Marije hemma och vi hade en jättelång konversation om allt möjligt. Så trevligt!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0