Lasy sunday

Kvällen igår blev jättebra. Vi var 11 tror jag och vi bara satt och pratade och umgicks. Skottland, Tyskland, Holland och Sverige var närvarande dock inte bara jag som svensk, utan en svensk kille till. 
Nikolai lämnade vid halv åtta imorse så efter att ha sagt hejdå så var det inte så stor ide att försöka somna om. 
Hela lägenheten hade någon konstig lukt imorse, säkert en blandning av öl/vin/sangria från igår,  så svabbade golven och började plocka undan. Skönt att göra det i lugn och ro och lukten försvann. 
Alla här hemma har varit väldigt lata idag och i samband med dassigt väder så har det inte varit så lockande att hitta på något speciellt. Runt 12 gjorde jag en wrap och gick ut på en liten promenad längs stranden och runt citykärnan. Började till och med regna lite...

Resten av eftermiddag nu har jag letat lite recept, grejat lite och ska nog sätta på en film innan middag dags! 
Nästa vecka börjar jag inte skolan förän 12 och slutar 17.. Inte så roligt schema! 

Från la fiesta 
Från promenaden 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0