Annandagpåsk

Även om Sverige och även Spanien är lediga denna vecka, så gick vi i skolan idag. Under konversations klassen hade vi bytt lärare och även lite elever och detta var mycket sämre. Vissa bara flamsade runt kändes det som och läraren var tråkig.. Kanske blir bättre i veckan. Däremot var grammatik lektionerna roligare än tidigare, även om vi hade samma lärare, så det vägde väl upp skoldagen lite. 
Trodde inte att min bageri var öppet idag på grund av helgdag, men det var det så fick med mig en brödlimpa hem. 
Annars har hela eftermiddagen och kvällen varit lugnt och jag har inte gjort något särlsikt. Tog en sväng i parken som ligger i närheten, men hittade inte något riktigt sammanhängade spår så ska fråga en på skolan imon som jag vet brukar springa där.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0