Vilket dassigt väder

Kom väl i säng vid halv sex imorse, men somnade inte förän vid efter sex för att min hosta dödar mig. Sedan skulle familjen iväg på fotboll imorse vid åtta-tiden och se är ju inte överdrivet tysta. Somnade om till strax innan 10, då jag och Nathalie bestämt att höra av varandra för eventuellt åka på utflykt idag till ett fint vandringsområde i bergen. Vi vaknade till grå himmel, dimma och regn... Gick upp ändå och åt frukost och under tiden bestämde vi oss för att skippa det och köra på en vilo dag med bio. Gick och la mig igen för att försöka sova lite till, men det gick väl sådär och när sedan familjen kom hem vid 11, så var det bara att ge upp och upp istället. Hoppade in i duschen och gick igenom garderoben med grejer som mamma ska ha med sig hem när hon kommer om en vecka!!!
 
Strax innan 14 kom Nathalie och hämtade mig och vi åkte hem till henne där det bjöd på god mat och efterrätt. Vi hade tänkt gå på bio 16.15, men då satt vi och åt så vi bestämde oss för 18.15 istället. Vi var där en halv timme tidigare och möttes av världens längsta kö. Tydligen går alla på bio när det regnar. Så, ja vi hann aldrig fram till biljettluckan innan bion började och vi var inte så suga på att vänta två timmar till nästa föreställning, så vi valde en annan; "Guillaume y los chicos". En fransk konstig film. Vi förstod bra vad de sa, men handlingen låter jag vara osagt. 
 
Jaja, så trots dassigt väder och inställd utflykt så blev det en lugn och bra dag ändå. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0