Lift tack!

När barnen vaknade upp imorse så fanns det ett fjärde barn i rummet, äldste kusinen hade sovit över. Han är 11 och jag har träffat han mycket så det var ju inget nytt barn, men hade ju varit trevligt att få reda på detta kanske.. Barnen blir alltid lite mer vilda när de är med han, men generellt gick det bra. Lite halvmulet idag med så de har spelat mycket gameboy, men fick ut dem i poolen i alla fall för en timme. Hade inte fått någon lunch angivelse heller så det blev en mix av vad som fanns. Spaghetti, en slatt köttfärssås utspädd med tomatsås och sedan slängde jag i mer lök och morötter. Blev uppskattat! 

VM kom hem och jag begav mig mot tåget och vidare till Palma. Mötte Ausma, Chloe och Mikaela och sedan även Colleen. Vi gick runt lite i det stora varuhuset El corte ingles innan vi åt och avslutade med frozen yoghurt. Min nya favorit! 
Vi satte oss i en park och Aine slöt upp med. 

21.48 satte jag mig på tåget tillbaka och började min kvällspromenad hem med mina cykellampor. Tänker alltid att det kan väl komma någon vänlig körande och fråga om jag vill åka med. Stannade i och för sig två killar igår, men där var jag inte så sugen på att hoppa in. Men när det ikväll stannade till ett äldre par som hade kört förbi mig en stund innan och vänt om för att de tyckte synd om den stackars ensamma tjejen i mörkret, så kunde jag inget annat än att hoppa in i bilen. Så vänliga och trevliga! 
När jag 20 minuter tidigare än väntat kom hem var Amerika familjen där igen och jag satte mig en kortis innan de skull hem. 

Så här brukar det se ut efter luncherna.. Jag vet att det kanske är bra att lära dem att plocka undan tallrikar och allt och säger jag till så gör de det, men ibland är det bara lugnast att låta de lämna allt så får jag plocka undan på mitt sätt! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0