Hejdå blöja, hejdå vän

Ja då var det dags för potträning för minstingen. Vi har både en potta och en insats till toaletten. Idag blev det en gång på toan och en gång i byxorna, men bra start för mig ändå tycker jag. Det var även tillbaka till tre barn igen och dagen gick bra och gjorde till och med läxorna utan att klaga allt för mycket.  

I eftermiddag har jag varit inne i Palma med ania och sedan kom Colleen också. Ania åker hem på onsdag men kommer tillbaka om tre veckor, men då är ju inte jag här. Alltså blev det ett hejdå på obestämd tid. Kommer sakna henne väldigt mycket, men vi kommer definitivt att ses igen.

Vi knäckte och åt mandel under dagen som kommer från träden på trädgården. 
Jag och min polska vän! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0