Vecka 33, sista veckan

Då var sista veckan påbörjad och den började bra. De sov sjukt länge och sista frukostgänget var klar vid 12. Lillen har varit lite krasslig och vädret var inte 100% idag så faktiskt ingen pool. Det har blivit vattenfärg-målning istället. 

När VM kom hem åkte jag in till Palma. 
Faktiskt så i lördags när jag träffade pastagubben på restaurangen så berättade jag att jag åker på fredag och skojjade om att jag stannar om han hade ett jobb åt mig. Han tog det seriöst och visste eventuellt något så jag skulle kom dit idag. Det visade sig vara ett receptionist jobb på en frisörsalong men jag måste lämna in mitt CV. Lagom tidspress...

Träffade Ausma en snabbis innan jag med en del frågetecken tog tåget mot Nathalie. Tåget gick och jag hann inte skicka iväg eller få svar om jag skulle bli hämtat eller inte. Jag hoppade av vid hennes station och väntade lite innan jag började gå. Inga pengar på mobilen så kunde inte ringa. Kom hem till dem, ingen hemma så sträckte mig in för wifi och det visade sig att jag skulle ha hoppat av på en annan station och att hennes VM skulle hämta mig. Fick till slut tag i VM som snällt kom och hämtade mig. Vi åkte hem till hennes föräldrar för kvällsmat. Massa plock som hennes föräldrar hade gjort själva. Korv, tonfisk, ost med mera. Slutligen åkte vi hem till Nathalie. Vi hoppade i poolen i mörkret och bara njöt och pratade. Blev hemkörd vid halv 1 och då var det bara att sätta sig att översätta CV till spanska. Tog två timmar sedan äntligen godnatt! 

Träffade på denna krabat på väg till tåget





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0