Stand up paddelboarding

Gick upp klockan 8 för att hinna äta frukost, packa iordning det sista och städa min toa innan jag tjugo i 10 begav mig mot tåget. På stationen träffade för Colleen och hennes två franska vänner som vi även var med tillsammans igår. Vi tog bussen mot El Toro, nedanför Magaluf, där Chloe bor. Under hela morgonen var det mulet och grått och vi beklagade oss lite att det inte var någon bra stranddag. Men ju längre dagen gick så blev det bättre och bättre och tillslut var det som det brukar, sol, blå himmel och supervarmt. Fin strand och vatten som ligger precis vid en hamn med lite finare båtar. 
Fransoserna stannade till ca 15 och strax där på gick vi andre tre iväg för att hyra en surfbräda som man står/sitter på och paddlar sig fram. Är riktigt modernt här nere för tillfället och jag gått och tänkt hela sommaren att jag måste testa. Så vi hyrde en timma. Visst var det lite vingligt i början och några enstaka fall blev det, men faktiskt var jag väldigt duktig om jag får säga det själv. Haha! Roligt var det också!
 
Strax efter halv sju tog jag bussen mot Andratx och hem till Ausma och här är vi nu. Vi håller på att göra iordning oss, ska äta lite och sedan vidare till Palma ikväll för lite party. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0