Sista partynatten i Palma

Direkt efter vattenparken så tog jag tåget hem till Nathalie. Kommunikationen under dagen hade varit noll då ingen av oss haft wifi men hade skrivit på morgonen att jag borde vara hos dem runt 20. Jag kom hem till dem men ingen var hemma. Om jag sträckte in armen så långt jag kunde under staketet så fick jag tag på wifi så det roade jag mig med den halvtimmen jag var tvungen att vänta innan två trötts och svettiga personer kom gående. Nathalie och hennes pojkvän. De hoppade direkt i poolen och jag satte mig bredvid och vi började planera för kvällen. Vi hade ingen bil så det skulle bli promenad till bussen och hemresan fick bli senare problem. En del från mitt gäng hade bestämt att gå ut så det var om vi skulle träffa upp dem och när. Strax innan 22 började vi gå och hoppade av längs passeon. Vi hade inte riktigt ätit så det blev att vi satte oss halv tolv och åt middag. Riktigt spansk stil. Gått väldigt trevligt var det. Äntligen få tid att prata av oss lite. Där träffade jag mannen som jobbar på mitt favorit pastaställe. Tydligen jobbade han där med. Vi pratade lite och han bjöd på någon väldigt stark shotliknade ska som vi med god min fick dricka upp. 
Jag hade inte hört från de andra så vi gick vidare skälva. Vi kollade Titos men denna kväll spelade någon känd spansk DJ så inträda var 50 euro, nej tack. Vi gick till bolsa och dansade av oss lite och sedan vidare till en annan mindre klubb innan vi avslutade kvällen på shamrock. Klockan var runt 4 och de två andra kände sig väldigt trötta och jag hade ju ingen att fortsätta med så bi alla delade taxi hem. 
Visst, sista natten i Palma blev inget jättepartynatt, men det behöver inte alltid vara så och jag är väldigt nöjd hur kvällen blev. Jag fick spendera tid med min allra bästa svenska/Mallorca kompis! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0