Inget telefonsamtal

För er som började bli orolig att jag skulle stanna kvar här och jobba kan jag meddela att han inte har ringt mig idag.. Kanske ringer han imorgon, kanske ringer han inte alls.. 

Medan husan städade och barnen sov så tog jag tag riktigt i packningen och började städa ur rummet. Vågen visar bara 18 kg och har i princip redan packat allt. 5 kg till godo!! 

Annars var dagen precis som igår med samma folk som kom fast betydligt mindre kaos och småttingarna lades inte i samma rum. Paella med kött och grönsaker till lunch! VM kom hem med brodern och fru från USA och han frågade om jag kunde åka med och hämta farfar så kunde vi prata lite angående att komma tid och så. Vi pratade om visum, hur lång tid, när skulle jag komma, plugga något under tiden etc. Vi kommer inte stt använda någon organisation, då vi dels känner varandra och sedan vill inte jag stanna i ett år. Jag kan hå utan visum i 90 dagar men vill jag längre så behöver jag visum och kommer då nog troligen köra på student visum och läsa någon kurs på universitetet som finns nära. Vi bestämde inte något helt, utan jag ska hem och kolla upp med visum och kurser och så hör vi av varandra. Det bästa är att de vill ha någon som pratar spanska med barnen, vilket gör att jag får chansen att utveckla spanskan mer samtidigt som engelskan. Åh vad spännande detta kommer att bli! Dock inget bestämt ännu och vet inte om jag vill passa på att jobba ett tag och fp ihop lite pengar först. 
Har stannat hemma hela eftermiddagen och kvällen, umgåtts med alla och packat ännu mer. 
Mina barn, eller de äldsta, är helt medvetna om att jag åker på fredag, men har inte fått några vibbar om hur de känner för det...
Två fulla kassar med kläder som lämnades iväg. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0