En vecka kvar

Veckan avslutades med fyra barn, kusin tjejen från USA har varit med oss. Hon är lika gammal som min Mellan men de två är som natt och dag. Kusinen är mer tjejig och lugnare och de två leker inte så bra tillsammans hela tiden. Upplevde det som mycket hackningar på kusinen idag från mellan och storis vilket inte alls är roligt. Mycket tjafs om mina och din saker och det gick inte alls att dela. Vi lekte mycket i poolen idag och försökte fånga grannens, jag vet inte hur många, katter! Haha! 
Lunch och siesta. 

Hade inte några större planer först för denna fredag eftermiddag och kväll. Planerna som några andra tjejer hade lockade inte och Nathalie svarade inte. Klockan gick och jag grejade på rummet och slutligen svarade Nathalie, men de visste inte vad de skulle göra. Det var bara min VM hemma och märkte och hörde att hon började göra iordning alla för att åka iväg och träffa släkten. Kände att det skulle vara roligt att följa med när det bara är en vecka kvar idag, men VM var så stressad och hispig så visste om kan kunde med att fråga. Men tillslut bestämdes det med Nathalie att vi tre skulle in under lördags kvällen till Palma så jag frågade VM om jag kunde följa med och tillslut kunde jag det! 
Ångrar inte att jag följde med för jag hade det väldigt trevligt under kvällen. Pratade mycket med Amerika familjen och en annan familj som var där och som tidigare haft au pair. Brodern började återigen prata om att jag skulle åka till dem i Minnesota och visade mig bilder på hela huset och visade vilket mitt rum och toa skulle bli! Haha! 
Så ja, det kan troligtvis bli en tripp till andra sidan! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0