Avskeds middag med tjejgänget

Vaknade strax innan 9 och hörde att någon gick runt uppe, tänkte att det var någon av barnen så gick upp och mötte farmor och farfars husa. Hon var där och städade runt för att farmor, farfar och de två amerikanska kusinerna skulle komma. Och vilket kaos det har varit under dagen. Fem barn under åtta som inte kan dela på saker, gråtit och bråkat om varandra. Vi åt lunch en timma tidigare än vad vi brukar och sedan siesta för dem. Farmor tyckte att de två minsta skulle vara i samma rum, tänkte att det aldrig skulle gå vilket det hellre inte gjorde. Oj vad de gräts och skreks och hur farmor hanterade det gillade jag inte alls... 
De två minsta har även fått massa små prickar och utslag, det är inte vattkopper men det ser inte roligt ut. Slutligen blev det tyst och jag kunde redan vid 16 ge mig av mot Palma. 

Gick och skrev ut mitt CV och sedan till frisörsalong. Stod utanför en stund och laddade upp innan jag vågade mig in. Han visste vad det gällde och sa att han skulle höra av sig så vi kunde prata mer någon dag, berättade att jag åker hem på fredag och han sa att han skulle ringa under morgondagen. 
Vid 18 träffade jag upp hela mitt tjejgäng för glass i parken och sedan middag tillsammans. Massa prat och skratt och oj vad jag kommer att sakna dem och våra äventyr. Man säger ju alltid att man ska hålla kontakten och träffas och sedan vet man ju hur det brukar gå, men man kan ju bara hoppas på att detta inte var sista gången man sågs! 
Chloe, Rebecca, jag, Ausma. Klaudia, Asia, Manon, Mikaela, Colleen. Aine saknas på bilden! 
Denna tjej och våra alltid så givande whats up konversationer kommer jag sakna! 
Så klart blev det sallads restaurangen! 


Kom hem runt 23 och satte mig på poolkanten och plaskade med fötterna i vattnet! Vilken underbar kväll! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0