10 dagar återstår

Hade så svårt att somna inatt för det var så sjukt varmt och kvatvt i rummet. Tror jag somnade runt 2 och när jag var uppe vid den tiden på toa så låg Storis och tittade fortfarande på tv... Så vi sov alla länge idag. Hade bara de två äldsta barnen hemma idag för Lillen var hos farmor och farfar. Runt 12 hade vi alla fått i oss frukost och vi hoppade i poolen och lekte och gjorde volter och kullerbyttor och brötade runt som man kan göra när inte Lillen är omkring. Lunch och sedan siesta för dem. 
 
Hade sedan beslut ångest om jag skulle stanna hemma under eftermiddagen, för VP:s amerikanska bror och familj skulle komma och jag gillar dem mycket eller om jag skulle åka in till Palma och träffa ett gäng kompisar. Tillslut bestämde jag mig för att stanna hemma och det blev en rolig eftermiddag med massa lek med barnen, både i och utanför poolen. Får väl passa på att umgås lite extra med dem när det inte är många dagar kvar tills det är dags att åka hem. Lillen är helt galen i vattnet nu, nu vägrar han armpuffar och hoppar i själv och "simmar" själv mellan två personer. Så det gäller att verkligen hålla säkerheten på topp!!
 
De åkte hem strax innan 21. Pratat lite med min mamma och inte gjort mycket mer..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0