1 vecka i Sverige

Tänka sig att det är en vecka i Sverige i dag. Denna veckan har gått så långsamt om man jämför med hur veckorna på Mallorca gick. Tror det beror på att på Mallorca hade vi saker planerat hela tiden och denna vecka har jag i princip inte gjort någonting. Visst är det skkönt att koppla av, men jag blir lätt uttråkad. Har skickat iväg en del jobbansökningar men inte hört något mer. Ska höra av mig till Posten i nästa vecka och hoppas hoppas verkligen att de har något. Annars vet jag inte vad jag ska göra... Hade en plats på tandläkarprogrammet, men känner mig inte redo för att börja. Samtidigt pluggar i princip alla mina vänner så pluggtankarna har ändå gått runt i huvudet denna veckan, men idag mejlade jag och tackade nej. 
 
Jag känner mig redo att ge mig ut på nya äventyr. En otrolig rolig grej hade varit att hitta ett jobb i Palma, hittat en lägenhet och flyttat ner ett tag. När man har bott hemifrån ett tag har man fått lite för mycket smak av det  och man tröttnar lite hemma, tror dock att jag känner mycket så för att jag för tillfället inte har en plan vad jag ska göra. Så jag ska fortsätta drömma och tänka till mitten av nästa vecka då jag får besked om posten och efter det ska jag ta tag i mitt liv ;) haha! Vare sig det handlar om att jag ska börja jobba eller så får jag verkligen ta tag i att hitta en annan lösning. Bara gå hemma kan jag inte göra, då överlever jag inte! 
Ida
2014-09-16 @ 13:37:07

Hejdu, om du verkligen vill ha jobb i palma så söker LowCostHolidays alltid svenska medarbetare.
Lägenhet är också bus-enkelt att hitta.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0