Påskveckan är över

Imorgon är det tillbaka till den riktiga vardagen igen. Trötta barn på morgonen, tillbaka till min skola, lång ledighet mitt på dagen och sedan jobb och göromål på kvällen.. Ser väl så där fram emot det, men det är väl typ 2 månader kvar innan barnen går på sommarlov och schemat ändras till det bättre igen. Bara att hålla ut!
Dessa 10 dagarna har varit behövliga. Har hunnit prata med massa folk hemifrån som det annars inte finns tid för. Ibland går det lite för långt emellan som man pratar med vissa och det är tråkigt. Hade en lång lista med 16 punkter som jag skulle fått gjort under dessa dagar och jag har endast 3 punkter kvar, så jag känner mig nöjd ändå.
 
Gick upp relativt tidigt idag, tog en morgon jogg, grötfrukost och sedan skypa med mormor och morfar (en av punkterna på listan). Städade rummet och var hemma fram till 14 då jag cyklade iväg. Skulle egentligen träffat Rebecka idag för lunch i Palma, men hon mådde inte riktigt bra så det blev ändrade planer för mig. Åkte gratiståg till Festival Park igen, som igår. Satte mig och åt och pluggade lite (en annan punkt på listan). Solen sken, men det har blåst lite och därmed lite kyligare. Gick runt lite och sedan tåget hem strax innan 18. Sedan inte gjort något nämnvärt! Godnatt!  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0