Ja må hon leva ut i hundrade år!

30 oktober. Då var det äntligen dags för denna fina person att fylla 19 år! Efter min skola möttes vi upp och åt lunch tillsammans. Till efterrätt unnade vi oss churros med choklad. 
 
Sedan gick vi bara runt i Palma till klockan blev strax innan 4 och vi skiljdes åt för att hämta upp våra barn. Har varit kallt med stort K idag. Har säkert legat runt 17-18 grader och hade ändå kofta på mig och det har inte hjälpt. Så att vänta på att Storis fotboll skulle sluta vid halv 7 lockade inte mig överdrivet mycket. Vi andra lekte jage i parken och fick upp värmen en aning, men fortfarande kallt och lite drygt att vänta. Men hem kom och då var det dag för bad, mat och läggdags. Sedan kom VF hem och jag kunde börja göra iordning mig inför kvällens händelser. Strax efter halv 10 plockade jag upp Nathalie och vi åkte in mot Palma. Mötte upp 5 tjejer till och sedan kom även Nelly. Vi gick mot Placa Espanya och mötte upp 2 tjejer till. Satte oss på en tapas bar och bara pratade och hade det roligt. Först satt vi ute och så jag frös alltså. Måste lära mig att börja ta på mig mer kläder nu, även om det tar emot. Men sedan kunde vi flytta in istället. Även om detta stället ligger väldigt centralt är de flesta spanjorer som går där, så stämmning blir lite annurlunda och jag gillar det!
Strax innan 1 skiljdes vi alla åt och jag, Nathalie och Nelly gick tillsammans till våra bilar. Sista gången vi vandrar tillsammans på ett långt tag inne i Palma centrum. (Nelly åker hem på Lördag, men åker på semester med sin VF mellan torsdag-fredag)
Jag och Nelly tänkte tillbaka på första kvällen vi var inne i Palma. Köpte glass på ett ställe och var totalt lost. Nu visste vi precis var vi var någonstans och tyvärr var glasstället stängt, annars hade det bivit en fin avslutning att knyta ihop säcken med. Så glad att vi två fick tillfälle att åka hit ner tillsammans. Så himla roligt vi haft det, så många nya människor vi har träffat och vad mycket vi har hunnit med att göra. 2,5 underbara månader helt enkelt. Men vi planerar redan för när hon ska komma och hälsa på oss!
 
8 av oss tjejer + 3 killar som jobbade där och som släppte tillbaka in av någon anledning när de hade stängt. Vet inte om de ev bara ville ta en bild med oss, för sedan ignorerade de oss. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0