Dans hela natten lång

Beklagade ju mig en del igår kväll att det bara blev en tråkig film vi tittade på, men det ändrades under kvällen. Anna, tyskan vi bor med med fick några meddelanden från hennes vänner om hon vill gå ut. Så jag och Anna drog oss ner mot centrum vid midnatt och mötte upp tre andra. Sedan hoppade vi runt mellan olika klubbar för att hitta den bästa musiken och även lite bachata musik som en utav killarna skulle lära oss dansa. När man går runt på dagarna så märkar man inte hur många mindre klubbar det egentligen finns för då är de inte öppna. Men det finns hur många som helst och något ställe som passar alla. Det bästa är att man inte behöver betala inträde, så gillar man inte musiken så är det bara att gå vidare. Efter mycket dansade på olika stället hamnade vi på Mulligans som spelade typ bara spansk musik, så det blev lite salsa och bachata och det var lite svårt i början men han sa att jag var den bästa han träffat för att vara första gången. Haha! Hur roligt som helst var det!
halv fem imorse begav vi oss trätta och svettiga hemåt. Får se om det blir någon repris till helgen då det är sista helgen för mig. Tänk att det idag bara är exakt en vecka tills jag är hemma igen...
 
Annars idag gick jag och Marije till stranden runt lunchtid. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0