Sol Sol Sol

Både idag onsdag och igår tisdag så har jag legat på stranden efter skolan. Igår smet jag ifrån sista lektionen och spenderade någon timme med Marije på stranden. Sedervanligt köpte vi glass på vägen hem. Ska väl bli lite tråkigt att åka ifrån värmen och solen här, när maj månad i Sverige har varit den kallaste och regnigaste på jag vet inte hur många år. Men nu när vi är inne i Juni så förhoppningsvis vänder det!! Man blir ju så mycket gladare av lite sol. Behöver ju inte direkt vara 30 grader, men lite härlig sol i alla fall. 
Har inte börjat packa ännu, tror att jag ska börja lite smått imorgon. Tidigt tycker säkert många då jag inte åker förän på söndag, men jag måste tömma mitt rum innan lördag klockan 11 och dit är det ju inte jättelångt kvar. Anledning är att städerskan kommer som ska städa ur mitt rum och det kommer tydligen en ny person redan på lördag eftermiddag så jag får spendera natten mellan lördag och söndag på soffan. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0