Sista dagen innan långhelg!

I första pausen i skolan köpte jag en kaffe och vilken kick jag fick utav den! Sedan flöt skoldagen på bra och dippen från igår var borta. Gick hem för lunch och kylskåps-påfyllning efter skolan innan jag gick iväg för bikinjakt igen. Hittade typ en på hm men det kändes inte 100% så får leta vidare. Nu när vädret är toppen så känns det roligt och behövligt att ha en till. 
Annars ikväll har jag förberett pasta sallad inför vår lilla utflykt imorgon! 

4 nästintill identiska ord
4 helt olika betydelse
Spanska gör mig förvirrad ibland..
Men då är det kul när man läser denna meningen i min vanliga bok och förstår helt innebörden för att vi gått igenom denna grammatik del precis i skolan!  






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0