Över 2 månader

Tänk att det har gått över två månader sedan jag satte mig på planet hem från Mallorca, alltså nästan lika lång tid som hela sommaren var (om man räknar juni, juli, augusti). En sommar som var den bästa av alla sommrar jag varit med om! En sommar som hade allt; sol, bad, värme, vänner, party, upplevelser. Åh vad man längtar tillbaka!
Och tänk att det är fortfarande personer som tittar in här på bloggen och antagligen hoppas på någon form av uppdatering...
Kanske blir detta sista inlägget, kanske inte, vi får se vad som händer helt enkelt. Tittar ibland tillbaka i arkivet och läser och det känns så himla avlägset, men samtidigt väcks många minnen till liv och man påminns av vad man gjorde. Som idag, 19 oktober. För exakt ett år sedan så vaknade vi upp trötta efter en första utekväll i Palma och på discoteket Titos. Vilken rolig kväll det var! Jag blev även bjuden till Nathalies familj för att äta paella. 
 
Annars händer det inte mycket just nu.. Jag jobbar på som personlig assisten, men längtar väl efter annat egentligen. Angående USA har jag inte hört något mer, så finns inte mycket att uppdatera där om hellre..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0