Fullspäckad lördag

För ovanlighetens skull var jag ledig hela lördagen idag. Barnen sov hos kusinerna, så då behövdes ju inte jag. Vid 11 gick jag till tåget och begav mig inåt Palma. Mötte upp Ausma och sedan två andra tjejer som jag inte träffat innan. Vi gick bara runt i Palma, åt lite och pratade och skrattade ännu mer. Skönt att man börjar träffa lite nya vänner som man trivs med! Så jag ska nog klara mig fint i sommar!
Klockan gick fort och vid strax innan 18 var jag tvungen bege mig till barnen skola för att hämta bilen och sedan flytta ner den till centrum igen. Bytte om och snyggade till mig i bilen på parkeringen och sedan vid 20 mötte jag upp tre av mammas kompisar som är här på semester. Vi gick mot Santa Catalina området och hittade tillsut restaurangen som de hade bokat bord på. Jag hade aldrig ätit där innan. Det var en mysig, inte jättestor och typisk spansk restaurang. Vi beställde in massa små tapas rätter och det var supergott och avsluttade med efterrätt. Skönt att träffa lite folk hemifrån!
 
Gänget från förmiddagen!
Restaurangen

En del av tapasrätterna 

Efterrätt
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0