Valencia

Lämnade lägenheten imorse vid 10-tiden. Hejdå till barnen gick bra och de vet att jag ska på semester men att jag nog kommer tillbaka till dem sen.. Mamman var bara hemma när jag gick och jag skrev under kontraktet att vi avbrytit det. Hade inget att göra i Palma så åkte ut till flygplatsen i hopp om att det fanns bra affärer att gå runt i. Men jag hade fel med stort F... Fanns en klädaffär och sen bara vanliga dyra tax-free affärer. Så de 4 timmarna jag spenderade där gick väldigt långsamt.. Men 15.20 lyfte vi och strax efter 16 landade vi och jag möttes av mina nya värdföräldrarna på flygplatsen. Ikväll har vi inte gjort mycket.gick på stranden promenaden, köpte mat och lagade tacos! Så trevligt har vi haft det ikväll!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0