50 dagar kvar...

                                          
 
Förstår bara inte var dagarna tar vägen. Det var inte längesedan dent var 100 dagar kvar och nu är det helt plötsligt lika långt kvar. Många frågar hur det känns nu att snart åka iväg. Men jag vet inte hur det känns. Visst det känns väl bra, men har inte någon speciell kännsla ännu. Har som sagt nog inte riktigt förstått att jag verkligen snart flyttar och då är det svårt att föreställa sig det. Men pirret i magen kommer nog sakta att infinna sig ju närmare dagen D vi kommer. Det ska verkligen bli ett fantastiskt år framöver och jag ser fram emot det så mycket :)
 
 
 
Felicia
2013-06-28 @ 17:13:53
URL: http://enaupairsdagbok.blogg.se

Jag har inte heller fattat det riktigt än, även fast det har börjat pirra lite i magen, och jag åker om mindre än tre veckor... Tror inte jag kommer fatta det förrän typ dagen innan haha, eller i värsta fall när jag sitter på flyget!

Emelie
2013-07-03 @ 18:14:08
URL: http://emelindbergaupair.blogg.se

vet du om det finns andra aupairer i närheten? Vart på mallorca ska du bo?

Svar: Jag är med i en grupp på Facebook med au pairer på Mallorca och det finns en del. Har inte sett så många svenskar, men majoriteten är tyskar helt klart några britter och en del typ Polen och de länderna :) Så brist på andra au pairen är det nog inte!
Jag ska bo mellan flygplatsen och Palma, El Molinar heter det!
Emma Svensson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0