Samtalet som blev av..tillslut

Klockan 19.00 hade vi bestämt tid för skype och 19.12 hade de fortfarande inte ringt... Då fick jag ett mejl av mamman och undrade om allt var okej. Tydligen hade de också vart inloggade vid 19, men det stod att jag var offline och hos mig stod det att de var offline..konstigt...
Vi testade att att prata via Facebook med skype, men på något konstigt vis fanns det ingen vänförfrågan knapp på deras profil och de fick hellre inte mina FB-mejl... Tillslut gav vi upp och bestämde oss för att använda en helt vanlig telefon och självklart funkade det! Dagens teknik är inte alltid det bästa...
 
Det var tjejen som först började prata och hon blev förfånad att jag pratade spanska. Sedan tog lillkillen över. Väldigt svårt att höra vad en 3-åringen säger på telefon när de dessutom hade en del kompisar i bakgrunden. Slutligen tog mamman över. Hon berättade efter ett litet tag att tjejen hade blivit lite sur att jag pratade spanska, för hon ville visa upp sin engelska inför kompisarna och verka lite duktig! Hehe, det var ju ett lyckat första intryck...
 
Det var inte ett så långt samtal, utan bara lite uppdateringar. Vi skulle eventuellt försöka med skype imorgon!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0