Nytt utseende!

Kände att det var dags för en förändring och efter chocken för några dagar sedan så tror jag har hittat ett tema jag kan trivas med ett tag. Bättre?
Tycker det är så himla svårt att veta var och hur man ska ändra i stilmallarna för att saker ska flytta på sig ect. Jag testar mig fram så hoppas man på det bästa. Nästa steg jag vill lära mig är att lägga in så man har fler en en bild i header. Hittat någon beskrivning om det på internet, men tycker ändå det är svårt att förstå! Någon av er andra som har så fina header med massa bilder som har några bra tips och tricks? :)
Sofie
2013-05-01 @ 20:38:38
URL: http://allaroundtheglobe.blogg.se

Jag brukar kolla in på designadinblogg.se, där står det jättebra med bilder och allt hur man gör för olika saker! Jag har lärt mig baserna lite utantill nu, så skulle säga att det är en bra sida! Annars är det så svårt att förklara hur man gör generellt, men om du undrar något speciellt kan du bara fråga så kan jag försöka förklara :)

Svar: Tac för tipset! Ska kolla runt där och se om jag kan luska ut något lätt sätt. Funderade på man kanske kunde sätta ihop bilder i photoshop eller Word eller något sådant och när man laddar upp bilden så är det redan två bilder i den!! Hehe
Emma Svensson

Linn
2013-05-06 @ 21:09:51
URL: http://anderssonlinn.wordpress.com/

sv; Eller hur skit svårt. Jag har aldrig haft blogg innan heller och är värdelös på att skriva sånna här saker hahah. Ja får hoppas på det! Jag åker med Cultural Care :) tänkte att jag ska skriva ett inlägg med lite frågor, fick lite tips här :) så kan berätta lite mer om varför cultural care och så där :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0