Shopping!

Idag flyttades vi upp en nivå till i skolan och helt plötsligt blev vi dubbelt så många när vi slogs ihop med en annan grupp. Men det funkar fint och skönt att det går lite framåt i alla fall. Nu är vi även alla tre svenska Emmor i samma klass, lite komiskt. 
Efter skolan gick jag hem, åt en snabb lunch innan jag begav mig till köpcentrat Gran Via och framför allt för att besöka Primark som finns där. Jag hade ganska höga förhoppningar, men det fanns inte så mycket fint som det brukar.. Klart man ändå gick därifrån med en liten kasse med smått och gott. Gick runt lite i de andra affärerna och hittade lite till!!! Så mycket fint nu inför sommaren med massa färgglada och sommriga plagg och hade jag bott kvar här ett längre tag så hade man kunnat köpa hur mycket som helst, men de passar inte riktigt till svenskt väder... 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0