Plask plask i poolen

Vaknade imorse av att Lillen gick runt uppe och ropade efter mamma. Jag skyndade mig upp och stängde dörren till de andra så att inte de skulle vakna också. Sedan åt vi två frukost och hann lek lite innan de andra vaknade upp. Frukost och sedan läxor. Storis gjorde dem men Mellan vägrade. Hon ville int hellre plocka undan efter sig och sa massa fula ord. Jag och Lillen gjorde oss iordning för poolen och Mellan ville ju så klart i med, men icke innan hon hade gjort läxor och plockat undan. Mer skrik, men medan jag gjorde iordning mig så satte hon sig med läxorna och plockade undan.  
Så tillslut hoppade vi alla fyra i poolen och vi alla lekte tillsammans och de kommenterade att det var roligt! Inget bråk eller tjafs vilket var typ första gången de hände. Vi hängde i poolen ändå till lunchtid. Toppen förmiddag!! 

Åkte till shopping centret i eftermiddag och kollade runt bland slutreorna. Fick med mig en blus och ett par byxor. Båda blå. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0