Fredag 17 April

Det kändes som att det var måndag när man vaknande imorse bara för att vi var lediga igår, men fredag är inte så fel det hellre och speciellt inte när det har varit runt 20 grader idag. Hade skola på morgonen idag, så lutade vid 14 och gick och köpte bröd på det vanliga bageriet innan jag gick hem. Har märkt att vid tvåtiden så är mycket bröd slut, men när jag tittade förbi ännu senare någon dag så fanns det mer. Så det fylls väl på på morgonen och någongång under eftermiddagen så ska försöka gå lite tidigare någon dag istället, kanske i pausen i skolan. Lunchade hemma och inväntade svar från några tjejer som jag skulle möta upp för att senare gå till stranden. Vi möttes vid halv fem och stannade i två timmar ungefär innan vi skiljdes åt och en hungrig mage skulle mättas. Fisksorten jag köpte sist är inte alls lika god som den första jag köpte. Det känns som att denna inte blir färdigstekt hur länge jag än steker och den är lite slemmig.. Men nu måste jag ju äta upp de filéer som finns kvar. Får ha något gott till som jag kan bedöva smaken med. 
Ikväll bli det lugn hemmakväll och ska krypa ner snart med ett avsnitt av min spanska serie. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0