Ny strand att pricka av

Himmeln såg lite ostadig ut imorse, men runt 10 tog jag cyklen till tåget och träffade sedan Rebecca inne i Palma. Det var någon vecka sedan som vi sågs så det var roligt att prata igen lite tid och vad som har hänt. Vi tog bilen till Cala Fornells. Fint område med fina hus och stranden var väldigt lite. Mycket folk så det var svårt att hitta en plats att lägga ner våra handdukar på, men vi fick plats. Solen kom och gick, men temperaturen stannade fortfarande kvar. Det blev ett dopp med! Runt lunchtid packade vi ihop och samtidigt började det komma lite mörka moln. Vi åkte till Palmanova för att Rebecca ville kolla in stället då hon sak bo på hotell där nästa helg. Vi köpte lite mat på Lidl och satte oss på stranden och åt. Mums! Tillslut kom det lite regndroppar och vi åkte in mot Palma in. Vi stannade till på Porto Pi i hopp om att det skulle vara öppet, men icke.. Stängt överallt på söndagar..suck..
Så hon släppte av mig i Palma istället och jag började trava bort till tågen. Lite förvånat så var det lite affärer öppet så gick in och kikade i några innan jag tog tåget hem och runt 17 kom jag hem till ett tomt hus. Som förblev tomt i ca två timmar innan de andra kom hem. Vi åt middag och nu sitter jag här och skriver om dagen och beklagar mig över att jag inte har några bilder från dagen då jag råkade radera det enda kort jag tog.. Ni får googla Cala Fornells om ni är nyfikna. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0