En nästan förstörd lördagskväll vände

Familjen åkte iväg runt 11 och min uppgift blev att städa iordning lekrummet. Det såg ut som tredje världskriget där inne och visste inte vart i all röra jag skulle börja. Resultatet blev väldigt bra och man kunde se golvet och urskilja möblerna. Haha! 
Lite chill och plugg och sedan kom de hem vid tre tiden. Jag inväntade klartecken för Nathalie att hon var fri och sedan åkte jag till henne. Vi satte oss på ett fik i närheten av henne och pratade massor. Egentligen var dey tänkt att jag skulle sitta barnvakt åt mina barn ikväll för VF skulle på bio. Tråkigt med inte en enda helgkväll tillsammans sa båda vi två. Men bör vi datt där på caféet får jag ett sms av VM att bion de vill de inte hade premiär än så jag behövde inte barnvakt! Yippie!! Så det var bara att planera om lördagskvällen. Vi bestämde att dra in till Palma och äts på Fresquisimo, buffé restaurangen som vi planerat förra helgen men som var stängd. Mums vad gott det var! 

Fikat! Cafe con leche y crespell con chocolate

Måste även berätta att jag höll på att förstöra VFs bio kväll (innan de insåg att bion inte gick) 
Innan de åkte hemifrån frågade jag VP vilken tid de skulle iväg på bion och han tittade lite undrande på mig och sa nej nej blabla något mer om att de inte skulle på det. Jaha, gött tänker jag. Då behöver jag ju inte barnvakta. En liten stund efter åt får jag ett meddelande från VM att jag typ hade avslöjat hemligheten om att de skulle på bio. VP visste inget.. Åh, vad pinsamt liksom! Men hon sa att hon hade villat bort honom och att han nog inte fattade allt. Sedan blev det ju inte att de åkte iväg ändå, men så himla pinsamt!! Skämdes så mycket.. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0