Då var det dags att flyga igen

Det senaste året har jag flugit extremt mycket. London två gånger, till Mallorca, till Sverige över jul och tillbaka och nu imorgon till Barcelona. Åh, vad jag längtar. Så idag efter att jag kört barnen och tagit ett liten träningsrunda så åkte jag hem och har sedan packat större delen av dagen. Vad ska man ha med sig och vad ska man inte ha med sig? Tre dagar är det ju ungefär, så det är ju inte mycket man behöver. Ska man ha tjock eller tunn jacka? Vilka skor ska man ha? Ja, ni vet problemen! Haha! Har diskuterat över what´s up röstmeddelande med Nathalie. 
 
Vid halv fyra åkte jag in till Palma och hämtade upp Lillen för att sedan åka till Mellans skola. Idag hade de en utklädningsparad och temat verkade minst sagt vara rymden.Barnen var utklädda till raketer, astronauter, solar, rymdvarelser, månar etc. Alla var så himla söta och kostymerna var verkligen välgjorda och fina. Så irreterad att jag glömde kamera och inte kunde fota... Lillen har en giraffdräkt på sig och var ursöt!!!
Efteråt tog jag med mig barnen in till Palma igen för att lämna av de hos VP och sedan skulle de träffa Lillens gudfar, så jag åkte hem själv och har sedan fortsätt att packat och ätit. Vid halv sju imorgon bitti åker vi mot flygplatsen så det blir att gå och lägga sig i bra tid idag. 
 
Kommer antagligen inte bli något uppdaterande förän på söndag kväll när vi är tillbaka igen!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0