TVÅ VECKOR

Vaknade, gick upp åt frukost och sedan hör jag att Lillen redan är uppe och går medan de andra sov. För att undvika väcka dem andra så tog jag med han ut och pt vi frukost tillsammans och runt 11 kom de andra också upp. 
Sedan har dagen gått lite upp och ner. Vissa stunder bättre och vissa sämre och alla har hållet på och gnällt, inte lyssnat och gjort massa bara för att irretera en.. Jag verkar ha misslyckats på dessa nio månader i denna familj att bringa någon respekt hos barnen för ibland säger de så fula ord och inget hjälper.... 
Slut med klagan... 
Ner i säng med dem och Lillen är hopplös ibland när han vet att syskonen ligger i rummet bredvid med tv på och han inte får ha tv. Lättare var det innan när vi hade det speciella lakanet så att han satt fast, men nu gör han inte det. Så man får gulla lite så att han stannar kvar.

Begav mig mot Palma och träffade en svensktjej, Matilda, som varit här sedan i juni och bor i centrum. Vi har sedan dess försökt träffas men vi har aldrig lyckats förrän nu. Dock så åker hon hem imorgon så det var verkligen sista försöket! Haha! 
Träffade sedan Colleen och hennes två franska kompisar. Vi gick och åt lite och bara pratade. Tog tåget hem 21.48 och när jag gått en bit så kör det förbi en bil med lite högre spelandes musik. Efter några meter stannar den och backar tillbaka. Åh nej, en ung kille som vill roa sig lite tänkte jag. Det visade sig bara en pappa med sin dotter som frågade om jag ville åka med. Man tackar!!! 
Väl hemma var jag själv hemma och har ny börjat packa och förbereda lite inför helgen! Strand och party som vanligt! 

Behöver inte ens kommentera överskriften tror jag... 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0