Hon har återvänt

Klockan 15 landade hon, hon som var mitt bästa sällskap under hela vintern och hon jag har delat hela sju månader av minnen och händelser tillsammans med. Så klart pratar jag om Nathalie! Hon och hennes pojkvän har kommit för semester, eller pojkvännen stannar för en vecka och Nathalie ytterligare en månad. Dock väldigt synd att detta krokar med att jag åker hem nästa vecka, men vi får göra det bästa av situationen. 
 
Men innan dess så hade jag bara Storis hemma. Han sov till ca 12, frukost och sedan städade vi tillsammans, eller jag städade först och han gjorde läxor och sedan städade jag ytterligare och han gick runt med kackerlack-dödar-medel. De hade tydligen upptäckt en igår, men vi såg inga mer idag. Sedan var vi lite ute innan vi började göra iordning lunch tillsammans. Han tyckte det var jätteroligt att hjälpa till och det blev jättegott. Han vill ofta hjälpa till att laga mat, men det funkar inte alltid när de andra är hemma för då vill de också hjälpa till och då blir det ofta kaos!
 
Nathalies VM hade frågat om jag ville följa med till flygplatsen och hämta dem, men jag jobbade ju så kunde inte så hon sa att de skulle komma förbi senare. Klocka gick och varken jag eller Nathalie fick något svar från mamman, tillslut bestämde vi att jag skulle börja gå till dem för orkade inte bara vara hemma och vänta. Men precis då så svarar mamman och de kommer att hämta mig. 
Åh, vad roligt och skönt det var att se och krama om henne igen efter fyra månader. Vi har massa att prata ikapp om och det får bli pö om pö under veckan när inte någon störs oss hela tiden! Haha!
Hennes VM lagade tacos och vi åt och sedan blev det dopp i poolen och prat innan hennes VM körde hem mig runt midnatt.
 
Liten liten bild från Barcelona. Tänk att det har gått så lång tid sedan vi var där! Vilken helg vi hade :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0