Tillbaka till det vanliga

Morgonen imorse gick över förväntat och inte alls tjafs och skrik. Så allt som vanligt igen och jag lämnade dem i skolan och åkte vidare in till Palma för att komma tillbaka till min egna skola. Allt sig likt där med. Efter skolan träffade jag och Erika från klassen upp en relativ ny italiensk tjej. Hon bor även i Marratxí som jag, dock är detta ju ganska stort så vi bor inte jättenära. Vi gick och lunchade och satt och pratade bara. Sedan gick jag och hon vidare lite i affärer och Erika åkte hem. 
Träffade VM hos farmor och farfar och vi åkte och hämtade tjejen. Vidare till parken och sedan hämtade vi killen från fotbollen för att tillslut åka och handla lite och sedan hem. 
 
Tillbaka till en vanlig måndag helt enkelt. Måndagar är rätt sega, men det är ju ändå den dagen som sätter igång varje ny vecka och får veckorna att gå liksom, vilket de gör i en rasande fart.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0