Kompisdag

Direkt efter skolan åkte jag in till Palma. Mötte upp Anne-Sofie och Erika som jag sedan har spenderat hela dagen med! Vi började med lite frukost för att sedan gå vidare till frisören för min och Anne-Sofies del. Samma salong som förra gången. Först fick vi vänta kanske en halv timme innan Anne-Sofie kunde börja och sedan tog det en himla lång tid innan jag kunde påbörjas. Först till tvätten och där höll hon på en himla lång tid. Ena schampoot efter det andra och gnugga och allt och så slutade med lite massage. Skönt! Sedan kunde hon börja klippa. Ca fem centimeter bort och sommarfräscht helt enkelt. Efteråt gick vi runt i lite affärer och satte oss och åt tillslut. Vi gick runt lite till efteråt och letade skosnören till Anne-Sofie. Gick runt i massa olika affärer för att hitta de rätta och tillsut hittade vi det faktiskt! Hehe!
Erika åkte hem och vi andra satte oss i parken och bara chillade lite innan jag var tvungen att bege mig. Härlig och varm dag helt enkelt med bra umgänge. Dessa två åker iväg i slutet av maj, så en månad kvar tillsammans. 
 
Min bil var på verkstaden och VM hade möte så jag var med Lillen och Storis en stund hemma hos farmor och farfar. Efter ett tag kom även Tjejen och vi väntade in VF som skulle hämta oss. 
Ikväll är det finalen mellan Real Madrid och Bayern så VP har två kompisar hemma och det har skrikits för fullt och tror att Madrid till slut vann!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0