Lång sista dag!

Förstod inte riktigt att det var min sista "jobbdag" idag tills min VM beklaga att det blev lite sent idag. 6 veckor exakt har passerat idag och många veckor kvar att se framemot! Speciellt dessa tre första. Då första tillbringas i Valencia, andra hos min nya VPs föräldrar och den tredje är första veckan hemma i den nya familjen och första veckan är alltid spännande! 
Men lång dag idag alltså, från 9.30-18.00 var jag själv med barnen. Dock har de varit med kompisar från och till så det har gått bra! På sätt och vis tråkigt att lämna dessa två varelser som jag sett varje dag i sex veckor. Vissa stunder vill jag bort, men ibland är de så söta! Eftermiddagen beskriver det första  och förmiddagen det andra! Haha! Men som sagt se är barn och 7 och 4 år gamla. 

Ikväll ska jag in till Palma och träffa ett par tjejer. Vi får väl se vad som händer.
Imorgon fyller lillkillen 4 år, men det blir inget stort kalas eller firande! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0