Avresa < 30 dagar

Det är inte något misslyckat hjärta jag har försökt göra som överskrift, utan det signalerar att det är mindre än 30 dagar tills avresa. (30 dagar exakt idag..)
Hur sjukt låter inte det då? 1 månad kvar i Sverige, 1 månad kvar med min familj, 1 månad kvar med mina vänner, 1 månad kvar med Svenska rutiner. Denna sista tiden kommer nog att gå väldigt fort, men alla förberedelser är i princip klara. Ska köpa lite småsaker, fixa försäkrning och kopiera pass och andra viktiga papper. 
Börja packa, undra när man ska göra det?! Får nog vänta någon vecka till i alla fall. Håller på att skriva en detaljerad packningslista så när den väl är klar så kommer det nog inte bli några problem att packa ner allt.. Eller inte! Har sådan beslutsångest om allting så packningen kan nog ta ett tag innan jag har bestämt mig för vilka tröjor, skor och allt annat jag ska ha med mig ;) Hehe!
Lina Carlsson
2013-07-18 @ 22:15:36
URL: http://terranivium.blogg.se/

En packningslista började jag med för länge sedan, haha! Ett sätt för mig att hantera min längtan... Och hmm.. Ja, den är väldigt detaljerad! ;)

Madelene
2013-07-22 @ 22:56:53
URL: http://madeleneluu.blogg.se

haha ... jag har inte ens börjat med en packlista än!! okej, ärligt talat så kommer jag nog inte ens göra en packlista alls och det lär väl sluta med att jag packar allting samma dag som jag faktiskt ska åka, hehe. och jaa tro mig, sista tiden går BRUTALT fort, har bara 18 dagar kvar nu innan jag åker och liksom, det var ju NYSS 50 dagar kvar!??!! helt sjukt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0