Årsresumé av 2013, September-December

SEPTEMBER:
Jag och Nelly åkte på roadtrip på västkusten. Sjukt häftigt!
Besök inne i Katedralen 
OKTOBER:
Jag gick in i rematch i slutet av september och första veckan i Oktober åkte jag till Valencia med mina nya värdföräldrar. Au pair livet började om!
Jag och Nelly åkte på en sjukt cool utflykt med en organisation. 
Vi utnyttjade även vårt dykcertifikat
Nathalie började mer och mer komma in i bilden och vi bildade ett dreamteam.
NOVEMBER:
Nelly lämnade oss och jag och Nathalie åkte till Soller med det gamla tåget.
Castell Bellver
Vi åkte ett gäng tjejer till den nordligaste punkten på Mallorca. Cap de Formentor
DECEMBER:
Jag, Nathalie och Sofia drog på roadtrip igen till västkusten. På morgonen behövdes rutorna skrapas.
 
Lucia tåg av svenska kyrkan. MYS!
Skridskobanan testades
Baletten Nötknäpparen fick två besökare till
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0