Årsresumé av 2013, Januari-April

Då var det endast bara en dag kvar av 2013. Ett händelserikt år där mycket nytt har hänt och väldigt mycket att minnas. Bästa året hittills tror jag! En liten sammanfattning i tre delar hade jag tänkt göra. 
 
JANUARI:
Först och främst började året med att jag tog tag i au pair resan. 25 januari matchade jag med min första familj.
Någon dag efter det åkte jag och fyra kompisar till London.
FEBRUARI:
Februari innehöll min 19 års dag och även kortvasan.
MARS:
I mars åkte klassen till Högfjället för turåkning, sova ute i bivack och utförsåkning i Trysil. Bästa veckan någonsin!!
Projektarbetet lämnades in under mars månad. Vilken lättnad!
APRIL:
Studentmössorna kom och man börjde inse att snart är studentdagen här. Den andra fjällresan med klassen var under april och vi åkte till samma plats som under vinter resan. Dock höll vi på att regna bort...
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0